Πρακτικές προσωπικής κινητοποίησης του Διευθυντή για ψυχολογική υποστήριξη των παιδιών στο σχολείο.

Ο διευθυντής κινητοποιήθηκε προκειμένου να αξιοποιήσει την παιδοψυχολόγο στο σχολείο του, μέσα από μια διαδικασία εργασιών που θα έδιναν βοηθητικά στοιχεία για τους μαθητές (παροχή οδηγιών, κατευθύνσεων, ανίχνευση του ιστορικού του μαθητή, ενημέρωση και συνεργασία με τους  εκπαιδευτικούς) με στόχο την υποστήριξη των μαθητών σε ψυχολογικό επίπεδο και σε επίπεδο βελτίωσης της συμπεριφοράς του.
« Έτσι ώστε η όποια αποκλίνουσα συμπεριφορά, να εκτονώνονται οι όποιες εντάσεις υπάρχουν στη διάρκεια των διαλλειμάτων. Από κει και πέρα, η όποια αποκλίνουσα συμπεριφορά, κυρίως με την ΕΔΕΑΥΥ που λειτουργεί τώρα εδώ και 3 χρόνια στο σχολείο, πραγματικά θεωρώ την παρουσία της παιδοψυχολόγου στο σχολείο, κάτι παραπάνω από απαραίτητη, είναι σημαντική η παρουσία της στο σχολείο, δίνει οδηγίες, κατευθύνσεις, ανιχνεύει το ιστορικό του μαθητή, ενημερώνει τους δασκάλους, συνεργάζεται με τους δασκάλους, αυτή έρχεται κάθε Τρίτη.. μια φορά την εβδομάδα…μένει από το πρωί μέχρι το μεσημέρι  περιστατικά συγκεκριμένα, και συγκεκριμένες συμπεριφορές που έχουν καταγραφεί και θεωρούμε ότι θα πρέπει να τύχει της ανάλογης υποστήριξης και ανίχνευσης του πλαισίου». 

Νομός υλοποίησης: 
Θεσσαλονίκη