Πρακτικές για την αντιστάθμιση εκπαιδευτικών ευκαιριών, τη βελτίωση επίδοσης και τον εμπλουτισμό των εμπειριών των παιδιών

Δημιουργία ευχάριστου παιδαγωγικού κλίματος στην τάξη ή στα διαλείμματα (παιχνίδι μπάσκετ – απασχόληση των ζωηρών παιδιών, με πρωτοβουλία του διευθυντή)

 «Δημιουργικό διάλλειμα. Προσπάθησα να παρακινήσω, συνήθως πρότυπο είμαι εγώ, εγώ ξεκινάω. έπαιρνα για 2 διαλείμματα μετά το Πάσχα και θα το κάνω και φέτος, τα πιο ζωηρά της τάξης, της ΣΤ΄ ή της Ε’ μπάσκετ στο κλειστό γυμναστήριο και εκεί είχαμε πολύ καλά αποτελέσματα γιατί τα παιδιά, ερχόταν και με περιμέναν από το γραφείο. Κύριε δε θα πάμε; Και δεν είχαμε ατυχήματα, δεν είχαμε σπρωξίματα».

Νομός υλοποίησης: 
Θεσσαλονίκη