Re-examining Beliefs about Students in Poverty, Paul C. Gorski

Το άρθρο επικεντρώνεται στην ανάγκη για ισότητα των μαθητών κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, προκειμένου για την αντιμετώπιση του φαινομένου της μειωμένης επίδοσης των μαθητών με χαμηλό οικογενειακό εισόδημα. Η υιοθέτηση των κατάλληλων μέτρων σχετίζεται με την ικανότητα των διδασκόντων και του σχολείου να κατανοήσουν τις γενεσιουργές του φαινομένου αιτίες και στην αποδόμηση στερεοτύπων για τη σύνδεση της φτώχειας με τη μειωμένη σχολική επίδοση, που συγκροτούνται γύρω από άστοχα ιδεολογικά σχήματα.

Κατηγορία: 
Επιστημονικό άρθρο