Πρακτικές για την αντιστάθμιση εκπαιδευτικών ευκαιριών στα παιδιά. Αντιμετώπιση των ανισοτήτων σε κοινωνικές μειονότητες.

Πρακτικές  για την αντιμετώπιση των  ανισοτήτων σε  κοινωνικές μειονότητες:
(1) Βοήθεια ενσωμάτωσης παιδιών Ρομά  στο σχολικό πρόγραμμα, ευαισθητοποίηση και ανταπόκριση του Διευθυντή  στις  ιατρικές  ανάγκες των μαθητών Ρομά, π.χ. μεταφορά των παιδιών στο κέντρο υγείας για εμβολιασμό.
«Οι γονείς δείτε. Έκανα διευθυντής και στο 3ο ΔΣ Σίνδου για ένα φεγγάρι. Να σας πω ένα περιστατικό τώρα, μου φέρανε μια τσιγγάνα που με τα 3 παιδιά της γύριζε από σχολείο σε σχολείο στη Σίνδο, πήγε στη Ιωνία, δεν τα έγραφε κανένας. Ήρθε σε μένα και γω ναι, να τα πάρουμε Την άλλη μέρα, ήταν έξω από το γραφείο μου ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, υποκινούμενος από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Οι οποίοι είχαν και τα παιδιά τους στο σχολείο, με διάθεση άγρια να με πλακώσουν στο ξύλο. Άγρια διάθεση. κτλ. κτλ. και με ποιο δικαίωμα, ήρθες εσύ εδώ πέρα, …υποβαθμίζεις το σχολείο μας, και και και… τους είπα, αλλά δεν με άκουγαν τελείως. Λέω εσείς έχετε την άποψή σας, θα πάμε στον προϊστάμενο, θα σε καταγγείλουμε.  Πάτε όπου νομίζετε, γιατί εγώ τα παιδιά δεν τα διώχνω. Ο τότε προϊστάμενος του γραφείου ήταν ο κ. Κολωνιάρης. Μου τηλεφωνεί, λέει Νέστορα, τι έγινε; λέω, το και το. Ναι, επικαλούνται τα εμβόλια. Ωραία, τα βάζω μες το αυτοκίνητό μου, 3 ήταν, τα πάω στο κέντρο υγείας στην Ιωνία. Φωνάζω τον παιδίατρο. Του λέω, του εξήγησα την κατάσταση. Πήρε νέα βιβλιάρια, τους κάνουν τα εμβόλια. Τα παιδιά παρέμειναν στο σχολείο, παρόλες τις αντιδράσεις αλλά οι αντιδράσεις στην πορεία είχαν φθίνουσα πορεία, και στο τέλος οι αντιδράσεις έγιναν επιβράβευση. Το σχολείο ήταν μες τη χαρά. Όλη την ώρα αυτά τραγουδούσαν. Χόρευαν στα διαλλείματα, έγινε ένα σχολείο ευθυμίας και χαράς με την παρουσία αυτών των παιδιών. Και στο τέλος ήρθαν και μου ζήτησαν συγγνώμη».

Νομός υλοποίησης: 
Θεσσαλονίκη