Πρακτικές για την αντιμετώπιση της αδυναμίας ανταπόκρισης των παιδιών σε υλικές απαιτήσεις του σχολείου (διδακτικές επισκέψεις κ.τ.λ.)

Πρακτικές για την αντιμετώπιση της αδυναμίας ανταπόκρισης των παιδιών σε υλικές απαιτήσεις του σχολείου:
-Δωρεάν είσοδος  σε θεάματα  και  επισκέψεις στους οικονομικά ασθενέστερους μαθητές ή  κάλυψη των εξόδων αυτών από το σχολείο,
-Διαπραγμάτευση για μείωση του κόστους εισιτηρίου σε εξωσχολικές δραστηριότητες.
«Δε θα στο φανερώσουν εύκολα, στο πα και πριν στη συζήτησή μας, τα παιδιά, όταν κάνουμε  κάποιες εκπαιδευτικές επισκέψεις όπου χρειάζονται χρήματα, απλά θα σου πουν, κ. δεν συμμετέχω. Και εμείς πάλι βρίσκουμε ένα τρόπο, με το 10% του δωρεάν που μπορείς να πάρεις παιδιά μαζί σου και να τα βάλεις μέσα στα θεάματα, βρίσκουμε τρόπους όσο γίνεται να τα  πάμε όλα τα παιδιά, χωρίς τα άλλα να νιώσουνε ότι εμείς πληρώνουμε και τα άλλα δεν πληρώνουν. Πρέπει να γίνει ανώνυμα, να γίνει διακριτικά. Διαχειρίζεται ο δάσκαλος, ο διευθυντής, ο υπεύθυνος της εκδρομής και προσπαθούμε να πείσουμε τα παιδιά να έρθουν όλα στην εκδρομή χωρίς να το μάθει κανένας ότι αυτά τα παιδιά μπήκαν με εισιτήριο ελευθέρας».
«Ελάτε στα σχολεία όλες οι μη κυβερνητικές οργανώσεις, περάστε δωρεάν αυτά τα προγράμματα, οι θίασοι που κατά καιρούς μας τηλεφωνούν και μας λένε: έχουμε αυτό το πρόγραμμα, με 4 ευρώ. Ξέρετε τι σημαίνει 4 ευρώ στην εποχή μας; 2,5 κυρία μου. Θα έρθετε στο σχολείο; 2,5; ναι, 2,5! Και θα κάνεις 500 παραστάσεις τη μέρα. Μάθετε επιτέλους να προσφέρετε! Ξέρω ότι με αυτά ζεις. Ζεις και με τα 100 ευρώ αν πάρεις από ένα σχολείο. Για να μπορέσεις να κάνεις μια εκδήλωση. Μια αφήγηση παραμυθιών, έναν Καραγκιόζη, ένα κουκλοθέατρο, εγώ θέλω να βάζω πολλά πράγματα μέσα στο σχολείο. Κόψαν όλοι ταρίφα 3, 4 και 5 ευρώ, χωρίς να συνειδητοποιούν τι είναι αυτά. Δεν μπορείς να ζεις από τις πλάτες των σχολείων. Κάνεις ωραίες δράσεις, έλα σε αυτές τις δράσεις και από τα 5 πάρε τα 2 σου ευρώ και δώσε την ψυχή σου στο παιδί».

Συνεργαζόμενοι φορείς: 
Ιδιώτες επιχειρηματίες
Νομός υλοποίησης: 
Θεσσαλονίκη